Fenerbahçe transfer bombasını patlattı
⏱ Okuma Süresi 1 dk•Yayınlanma Salı, Mayıs 26 2015
Paylaş
X Post
Şampiyonluğu ezeli rakibi Galatasaray'a kaptıran Fenerbahçe, ilk transferini gerçekleştirdi.

Fenerbahçe, bu sezon Bursaspor'da kiralık olarak forma giyen golcü futbolcu Fernandao'yu kadrosuna kattı.
Sarı lacivertliler, 5 milyon dolar karşılığında Fernandao'nun bonservisini kulübü Atletico Paranaense'den aldı.
Fenerbahçe, Brezilyalı futbolcu ile 3 yıllık anlaşma sağlarken ilk yıl için 1,8 milyon dolar sonraki sezonlarda ise 1,9 milyon dolar ve 2 milyon dolar yıllık maaşta anlaşmaya vardı.
Kaynak:Sampiy10.com
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar

ERTUĞRUL İNCEKUL

ABDULLAH AYMAZ

KADİR GÜRCAN

ARİF ASALIOĞLU

HARUN TOKAK
ÇOK OKUNAN HABERLER






