Kamyon devrildi TEM kapandı
⏱ Okuma Süresi 1 dk•Yayınlanma Salı, Haziran 23 2015
Paylaş
X Post
TEM Otoyolunun Edine istikametinde 22.00 sıralarında meydana gelen trafik kazasında bir kamyonun devrilmesi sonucu TEM otoyolu trafiğe kapandı.

Çamur yüklü olduğu belirtilen kamyondaki şüpheli bidonlar ve etrafa yayılan pis kokular sebebiyle atıkta kimyasal incelemesi yapıldı. Yolu trafiğe açma çalışması devam ediyor.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.AİHM’den Ankara’ya tarihi OHAL soruları2.İşte Selahattin Demirtaş'ın son hali! Eşi paylaştı3.‘Yeni parti’ sorusuna İmamoğlu’ndan net mesaj: “Ya bir yol buluruz, ya bir yol yaparız”4.AİHM’den Ankara’ya tarihi OHAL soruları: KHK ihraçları ve ByLock delilleri hukuki mi?5.Altının yönü nereye? İşte detaylar!
6.Trafikte böyle hız cezası görülmedi: Yolcu uçağından bile hızlı çıktı7.Yok böyle son: İranlıların sevinçleri kursağında kaldı8.FBI, BMS Çelik yöneticisini gözaltına aldı9.Belediye kaçak yapıya göz yummuş, yangın raporu alamamasına rağmen ruhsat vermiş10.Almanya'da klima neden hâlâ lüks olarak görülüyor?

ERTUĞRUL İNCEKUL

PROF. DR. OSMAN ŞAHİN

CUMA KARAMAN

ABDULLAH AYMAZ

NUMAN YILMAZ YİĞİT
ÇOK OKUNAN HABERLER












