Pozantı’da vatandaşlar, teröristleri yakmak istedi
⏱ Okuma Süresi 1 dk•Yayınlanma Cuma, Temmuz 31 2015
Paylaş
X Post
Adana’nın Pozantı İlçe Emniyet Müdürlüğüne yapılan terörist saldırıda iki polisin şehit edilmesi ilçe halkını ayağa kaldırdı.

Gün boyu terör örgütüne tepki gösteren öfkeli grup, terörist cenazelerinin Pozantı'dan çıkışına izin vermeyeceklerini söyleyip yolu lastik yakarak kapattı.
Şehit polislerin defnedilmesinin ardından öğleden sonra ilçe halkı Adana-Niğde otobanını trafiğe kapattı. Saldırılara tepki gösteren Pozantılı vatandaşlar, lastik yakarak otobanda barikat oluşturdu. Bu arada Adana-Ankara yolunda uzun araç kuyruğu meydana geldi.
Öldürülen iki teröristin cenazesini teslim etmeyeceklerini ifade eden vatandaşlar, terörü kınadı.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar

ERTUĞRUL İNCEKUL

PROF. DR. OSMAN ŞAHİN

CUMA KARAMAN

ABDULLAH AYMAZ

NUMAN YILMAZ YİĞİT
ÇOK OKUNAN HABERLER






