UEFA'dan Fenerbahçe'ye şok
⏱ Okuma Süresi 1 dk•Yayınlanma Çarşamba, Ağustos 19 2015
Paylaş
X Post
UEFA, Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira'ya 2 maç ceza verdi.

Shakhtar Donetsk maçında tribüne gönderilen Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira 2 maç ceza aldı.
Portekizli teknik adam, ikinci maçta Fred ile girdiği diyalog sonrasından tribüne göndermişti. Pereira, UEFA Avrupa Ligi play-off turunda Atromitos ile oynanacak iki maçta da takımının başında olamayacak.
YARDIMCISI TAKIMI YÖNETECEK
UEFA kuralları gereği Pereira, cezası boyunca saha içinde takımla hiçbir şekilde iletişim kuramayacak.
Atromitos karşılaşmalarında Fenerbahçe'nin başında Vitor Periera'nın yardımcısı Filipe Almeida'nın yer alması bekleniyor.
20 BİN EURO PARA CEZASI!
UEFA ayrıca, yine Shakhtar mücadelesinde deplasmandan tribününden sahaya atılan şişe nedeniyle, Sarı-Lacivertli ekibe 20 bin Euro para cezası verdi
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.Türkiye'de oldu! Siz hiç 1033 yıl ceza aldıktan sonra suçlunun serbest bırakıldığını duydunuz mu?2.İyi Parti'den gelmişti! Ümit Dikbayır CHP'den istifa etti!3.Tavukçulardan sonra Akaryakıtçılar topun ağzında: Kayyım taktiği tutacak mı?4.Kastamonu Cide'de bir evin bahçesine İHA düştü5.ABD İran arasında yeni bir kriz doğdu: Nükleer...
6.Güven tesis etmek7.Strazburg’da beşincisi yapılan 'Adalet Yürüyüşü'ne uluslararası destek: Avrupalı vekiller ve STK’lar meydanda8.Dünya medyası Strazburg'u konuşuyor: Binlerce kişi hak ihlallerine karşı sokakta9.Fotoğraflarla Adalet Yürüyüşü: Binlerce insan, Avrupa Konseyi’nin önünde ‘adalet’ için ses yükseltti10.Alman Dışişleri’nden vize açıklaması: Türkiye de sorumlu

SAFVET SENİH

KEMAL GÜLEN

ERTUĞRUL İNCEKUL

ABDULLAH AYMAZ













