Adana Demirspor Onur Akbay ile anlaştı
⏱ Okuma Süresi 2 dk•Yayınlanma Salı, Ocak 12 2016
Paylaş
X Post
PTT 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor ara transferde Şanlıurfaspor'un stoperi Onur Akbay ile 1.5 yıllık sözleşme imzaladı.
PTT 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor ara transferde Şanlıurfaspor'un stoperi Onur Akbay ile 1.5 yıllık sözleşme imzaladı.
Adana Demirspor Kulübü Başkanı Sedat Sözlü, ligin 2. yarısı için düşündükleri önemli bir oyuncuyu daha kadrolarına dahil etmenin sevincini yaşadıklarını söyledi. İlk yarıda en büyük sıkıntıyı savunmada yaşadıklarını aktaran Sözlü, "Onur'u kadromuza alarak bu bölgedeki sıkıntıyı gidereceğiz. Diğer bölgelere de gereken takviyeleri yaptık. Bir ya da iki oyuncu daha almayı düşünüyoruz." dedi.
Kamp dönemini de değerlendiren mavi lacivertli kulübün başkanı Sözlü, "Kadromuza dahil ettiğimiz yeni oyuncularla mevcut oyuncular hemen kaynaştı. Kampta herkesi huzurlu ve mutlu görmek, beni son derece sevindirdi. Teknik direktörümüz Osman Özköylü nezaretinde takımımız çok iyi çalışıyor. Hafta sonu deplasmanda Karşıyaka, kendi evimizde de Samsunspor'u yenerek hedefimize koşar adımlarla ilerleyeceğiz." diye konuştu.
Yıllardan beri taraftarını çok beğendiği Adana Demirspor Kulübü'ne imza atmaktan çok büyük mutluluk duyduğunu söyleyen Onur Akbay da "Sezon sonunda şampiyonlukta çok önemli payım olacak." dedi.
Onur Akbay, sözleşmeyi imzaladıktan sonra Antalya'ya geçerek takımla çalışmaya başladı.
CİHAN
Adana Demirspor Kulübü Başkanı Sedat Sözlü, ligin 2. yarısı için düşündükleri önemli bir oyuncuyu daha kadrolarına dahil etmenin sevincini yaşadıklarını söyledi. İlk yarıda en büyük sıkıntıyı savunmada yaşadıklarını aktaran Sözlü, "Onur'u kadromuza alarak bu bölgedeki sıkıntıyı gidereceğiz. Diğer bölgelere de gereken takviyeleri yaptık. Bir ya da iki oyuncu daha almayı düşünüyoruz." dedi.
Kamp dönemini de değerlendiren mavi lacivertli kulübün başkanı Sözlü, "Kadromuza dahil ettiğimiz yeni oyuncularla mevcut oyuncular hemen kaynaştı. Kampta herkesi huzurlu ve mutlu görmek, beni son derece sevindirdi. Teknik direktörümüz Osman Özköylü nezaretinde takımımız çok iyi çalışıyor. Hafta sonu deplasmanda Karşıyaka, kendi evimizde de Samsunspor'u yenerek hedefimize koşar adımlarla ilerleyeceğiz." diye konuştu.
Yıllardan beri taraftarını çok beğendiği Adana Demirspor Kulübü'ne imza atmaktan çok büyük mutluluk duyduğunu söyleyen Onur Akbay da "Sezon sonunda şampiyonlukta çok önemli payım olacak." dedi.
Onur Akbay, sözleşmeyi imzaladıktan sonra Antalya'ya geçerek takımla çalışmaya başladı.
CİHAN
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.Dosya tamamen kapandı! ABD’deki Halkbank davası 9 yıl sonra düştü2.G7'de Trump rüzgarı: İsrail'e3.Füzeleri yapay zeka atmış! ABD İran savaşında Musk'ın Grok'unu kullanmış4.Amor’dan Brüksel’e yaylım ateşi: “Türkiye’deki sivil toplumu yalnız bırakıyoruz”5.Antalya Büyükşehir'de ANSET depremi büyüyor: Hayali ihaleler ve şüpheli para transferleri dosyada
6.Almanya'ya iş gücü göçünde Türkler ilk üçte7.Almanya sosyal yardım istismarlarına karşı önlem alıyor8.Amor’dan Brüksel’e yaylım ateşi: “Türkiye’deki sivil toplumu yalnız bırakıyoruz”9.Kurban giden dış politika10.AP'den tarihi hamle: Adalet Bakanı Gürlek’e yaptırım metinde kaldı. "Yalçınkaya" vurgusu yeraldı

SAFVET SENİH

CUMA KARAMAN

ERTUĞRUL İNCEKUL

ABDULLAH AYMAZ

ARİF ASALIOĞLU
ÇOK OKUNAN HABERLER












