Asgari ücrette kritik gün: Üçüncü toplantı tarihi belli oldu
⏱ Okuma Süresi 2 dk•Yayınlanma Salı, Aralık 17 2024
Paylaş
X Post
Asgari Ücret Tespit Komisyonu, 2025 asgari ücret rakamını belirlemek için toplantılara devam ediyor. Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun 3. toplantısı 19 Aralık Perşembe günü yapılacak.
Doğrudan 7 milyona yakın çalışanı, dolaylı ise toplumun tamamını ilgilendiren yeni asgari ücretin belirlenmesine yönelik süreç, Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun 10 Aralık'taki ilk toplantısıyla resmi olarak başlamıştı.
Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun 3. toplantısı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nın ev sahipliğinde 19 Aralık Perşembe günü yapılacak.
NE OLMUŞTU?
Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun, 2025'te geçerli olacak asgari ücreti belirleme çalışmaları kapsamındaki ikinci toplantısı 16 Aralık'ta gerçekleştirildi. Toplantıda, işçi tarafını Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu (TÜRK-İŞ), işveren tarafını Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK) temsil etti.
Komisyonda, TÜRK-İŞ heyetine Genel Başkan Yardımcısı Ramazan Ağar, TİSK heyetine Genel Sekreter Akansel Koç, hükümet heyetine ise Çalışma Genel Müdürü Mehmet Baş başkanlık etti.
Yaklaşık 1 saat süren görüşmelerde Hazine ve Maliye Bakanlığı, Ticaret Bakanlığı ve Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) temsilcilerinin ekonomik veri ve raporları komisyonla paylaştı.
Toplantının ardından basın açıklamasında bulunan Ramazan Ağar ise herhangi bir ücretin görüşülmediğini aktardı.
Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun 3. toplantısı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'nın ev sahipliğinde 19 Aralık Perşembe günü yapılacak.
NE OLMUŞTU?
Asgari Ücret Tespit Komisyonu'nun, 2025'te geçerli olacak asgari ücreti belirleme çalışmaları kapsamındaki ikinci toplantısı 16 Aralık'ta gerçekleştirildi. Toplantıda, işçi tarafını Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu (TÜRK-İŞ), işveren tarafını Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK) temsil etti.
Komisyonda, TÜRK-İŞ heyetine Genel Başkan Yardımcısı Ramazan Ağar, TİSK heyetine Genel Sekreter Akansel Koç, hükümet heyetine ise Çalışma Genel Müdürü Mehmet Baş başkanlık etti.
Yaklaşık 1 saat süren görüşmelerde Hazine ve Maliye Bakanlığı, Ticaret Bakanlığı ve Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) temsilcilerinin ekonomik veri ve raporları komisyonla paylaştı.
Toplantının ardından basın açıklamasında bulunan Ramazan Ağar ise herhangi bir ücretin görüşülmediğini aktardı.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.AKP içindeki halef polemiği2.Brent petrol 80 doların altına geriledi: ABD ile İran mutabakatı fiyatları düşürdü3.Uçum'un 2028 erken seçim planına DEM Parti'den ilk rest: "Karar seçmenindir"4.HSK, Yargıtay Savcısı Yakup Ali Kahveci'yi görevden uzaklaştırdı5.Uluslararası kuruluştan çarpıcı rapor: KHK'lılar 10 yıldır "kod 36" damgasıyla yaşıyor
6.Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu görevden uzaklaştırıldı7.NATO'dan güney kanadına füze tahkimi: İtalyan bataryaları Türkiye'ye geliyor8.Hürmüz'ün açılması karşılığında ABD'den İran'a dev pakete yeşil ışık9.İmamoğlu'ndan cezaevinden tarihi manifesto: "Kurultay engellenirse yeni yola hazırız"10.Doğum günümde yıllarımla hasbihal

CUMA KARAMAN

ERTUĞRUL İNCEKUL

ABDULLAH AYMAZ

ARİF ASALIOĞLU

KADİR GÜRCAN
ÇOK OKUNAN HABERLER












