Beşiktaş'ın borcu 3,4 milyar TL
⏱ Okuma Süresi 1 dk•Yayınlanma Cumartesi, Aralık 19 2020
Paylaş
X Post
Süper Lig'in dört büyük futbol kulübünden biri olan Beşiktaş'ın net borcu 3,4 milyar TL'ye yükseldi.
Beşiktaş Kulübü, 2020 yılı 3'üncü Olağan Divan Kurulu Toplantısı yeni tip Koronavirüs (Covid-19) salgını sebebiyle video-konferans vasıtası ile yapıldı.
Vodafone Park'ta basın toplantı salonundan yapılan yayına yönetim kurulundan başkan Ahmet Nur Çebi ve genel sekreter Mesut Urgancılar ile divan kurulu ve denetleme kurulundan başkan ve birer üye katıldı.
Divan başkanlığının sunum konuşmasından sonra söz alan Denetleme Kurulu Başkanı Feyyaz Tuncel, siyah beyazlı kulübün borcunu açıkladı.
Buna göre Beşiktaş'ın net borcu 3 milyar 376 milyon 82 bin Türk Lirası'na yükseldi.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.AKP içindeki halef polemiği2.Brent petrol 80 doların altına geriledi: ABD ile İran mutabakatı fiyatları düşürdü3.Uçum'un 2028 erken seçim planına DEM Parti'den ilk rest: "Karar seçmenindir"4.HSK, Yargıtay Savcısı Yakup Ali Kahveci'yi görevden uzaklaştırdı5.Uluslararası kuruluştan çarpıcı rapor: KHK'lılar 10 yıldır "kod 36" damgasıyla yaşıyor
6.Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu görevden uzaklaştırıldı7.NATO'dan güney kanadına füze tahkimi: İtalyan bataryaları Türkiye'ye geliyor8.Hürmüz'ün açılması karşılığında ABD'den İran'a dev pakete yeşil ışık9.İmamoğlu'ndan cezaevinden tarihi manifesto: "Kurultay engellenirse yeni yola hazırız"10.Doğum günümde yıllarımla hasbihal

SAFVET SENİH

CUMA KARAMAN

ERTUĞRUL İNCEKUL

ABDULLAH AYMAZ

ARİF ASALIOĞLU
ÇOK OKUNAN HABERLER












