Bolu'da 3 işçi gazdan zehirlenerek öldü
⏱ Okuma Süresi 2 dk•Yayınlanma Pazartesi, Eylül 26 2022
Paylaş
X Post
Bolu'nun Gerede ilçesinde, bir jelatin fabrikasında arıtma vana odasındaki vanayı kontrol için giden 3 işçi, vanadan sızan hidrojen sülfür, amonyak ve karbonmonoksit gazlarından zehirlenerek hayatını kaybetti. 1 işçinin ise yoğun bakımda tedavisi sürüyor.
İşçileri bulunduğu yerden çıkaran 3 itfaiye personeli de gazdan etkilendiği için hastanede tedaviye alındı.Olay, saat 22.50 sıralarında Gerede Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan bir jelatin fabrikasında meydana geldi.
Gece vardiyasında çalışan işçilerden biri, fabrikanın arıtma bölümünde bulunan vananın kontrolünü yapmak için alana girdikten sonra dışarıya çıkamadı.
Durumu fark eden diğer 3 mesai arkadaşı daha arka arkaya arıtma alanına girdikten sonra çıkamadı.
İtfaiye ekipleri, baygın halde yerde yatan işçileri bulunduğu yerden çıkardı.
Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde işçilerden, Mutlu Karataş, Yasin Başyiğit ve Emrah Deniz'in hayatını kaybettiği belirlendi.
Zehirlenen diğer işçi Enes Kayış ise Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedaviye alındı.
Enes Kayış'ın durumunun ağır olduğu ve hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.
Öte yandan, 4 işçiyi bulundukları yerden çıkaran Gerede Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'nde görevli 3 itfaiye eri de, içeriye oksijen tüpleriyle girmelerine rağmen sızan gazdan etkilendi.
İtfaiye erleri Gerede Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. İtfaiye erlerinin hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi.
Gece vardiyasında çalışan işçilerden biri, fabrikanın arıtma bölümünde bulunan vananın kontrolünü yapmak için alana girdikten sonra dışarıya çıkamadı.
Durumu fark eden diğer 3 mesai arkadaşı daha arka arkaya arıtma alanına girdikten sonra çıkamadı.
İtfaiye ekipleri, baygın halde yerde yatan işçileri bulunduğu yerden çıkardı.
Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde işçilerden, Mutlu Karataş, Yasin Başyiğit ve Emrah Deniz'in hayatını kaybettiği belirlendi.
Zehirlenen diğer işçi Enes Kayış ise Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedaviye alındı.
Enes Kayış'ın durumunun ağır olduğu ve hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.
Öte yandan, 4 işçiyi bulundukları yerden çıkaran Gerede Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'nde görevli 3 itfaiye eri de, içeriye oksijen tüpleriyle girmelerine rağmen sızan gazdan etkilendi.
İtfaiye erleri Gerede Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. İtfaiye erlerinin hayati tehlikesinin olmadığı öğrenildi.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.Sudan'da dron savaşı büyüyor: İlk beş ayda 1000'den fazla sivil hayatını kaybetti2.Emniyet'te 19 bin kişilik atama!3.Trump Hürmüz Boğazı'ndaki son gelişmeyi dünyaya duyurdu4.Olumsuz etkileri ortaya çıkınca İngiltere sosyal medyayı 16 yaş ile sınırlandırdı5.Diktatörlere tetikçilik yapanların ibretlik sonu!

ABDULLAH AYMAZ

ARİF ASALIOĞLU

KADİR GÜRCAN
ESRA BÜYÜKCOMBAK

ŞERİF ALİ TEKALAN
ÇOK OKUNAN HABERLER












