Galatasaray’da Angelino için geri sayım…
⏱ Okuma Süresi 2 dk•Yayınlanma Salı, Temmuz 11 2023
Paylaş
X Post
Galatasaray'ın sol bek transferi için anlaşmaya vardığı Angelino için kulübü Leipzig ile de el sıkışıldığı bildirildi. Sarı kırmızılılar artık açıklama için bekleyişe geçti...
Sözcü'de yer alan habere göre yeni sezon için iddialı bir kadro kurmak isteyen ve bu doğrultuda önemli hamleler yapan Galatasaray’da yeni bir transfer gelişmesi daha yaşandı. Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, sarı-kırmızılıların gerçekleştirdiği akşam antrenmanı öncesi Angelino transferi hakkında açıklama yaptı. Basın mensuplarından gelen soruyu yanıtlayan Buruk, “Angelino’nun haberi yeni geldi, beklemedeyiz” ifadelerini kullandı.
ARTIK AÇIKLANMASI BEKLENİYOR
İŞTE RAKAMSAL DETAYLAR…
Geçen sezon sol bekte sıkıntı çeken, bu bölgeye Şampiyonlar Ligi takviyesi yapmayı hedefleyen sarı-kırmızılılar, 26 yaşındaki İspanyol sol bekin bonservisini elinde bulunduran Almanya Bundesliga kulübü RB Leipzig’le uzun soluklu görüşmeler gerçekleştirdi. Daha önce Alman medyası da iki kulüp arasındaki bonservis pazarlığının 9 milyon Euro’ya bittiğini yazdı.
Ancak şu an gelen bilgilere göre Galatasaray oyuncuyu satın alma opsiyonuyla kiraladı. Galatasaray kiralama bedeli olarak Leipzig’e yaklaşık 2 milyon Euro ödeme yapacak. İspanyol oyuncunun oynadığı maç sayısına göre opsiyonu devreye girecek. Satın alma opsiyonunun ise 6 milyon Euro olduğu aktarıldı. İspanyol futbolcunun önümüzdeki günlerde kampa katılması bekleniyor.
ARTIK AÇIKLANMASI BEKLENİYOR
Teknik Direktör Okan Buruk’un da ısrarla istediği sol bek Angelino ve kulübü Leipzig ile son detayların da konuşularak anlaşmanın sağlandığı öğrenildi. Sarı-kırmızılı ekibin transferi kısa süre içinde açıklaması bekleniyor.
Geçen sezon sol bekte sıkıntı çeken, bu bölgeye Şampiyonlar Ligi takviyesi yapmayı hedefleyen sarı-kırmızılılar, 26 yaşındaki İspanyol sol bekin bonservisini elinde bulunduran Almanya Bundesliga kulübü RB Leipzig’le uzun soluklu görüşmeler gerçekleştirdi. Daha önce Alman medyası da iki kulüp arasındaki bonservis pazarlığının 9 milyon Euro’ya bittiğini yazdı.
Ancak şu an gelen bilgilere göre Galatasaray oyuncuyu satın alma opsiyonuyla kiraladı. Galatasaray kiralama bedeli olarak Leipzig’e yaklaşık 2 milyon Euro ödeme yapacak. İspanyol oyuncunun oynadığı maç sayısına göre opsiyonu devreye girecek. Satın alma opsiyonunun ise 6 milyon Euro olduğu aktarıldı. İspanyol futbolcunun önümüzdeki günlerde kampa katılması bekleniyor.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.Dosya tamamen kapandı! ABD’deki Halkbank davası 9 yıl sonra düştü2.G7'de Trump rüzgarı: İsrail'e3.Füzeleri yapay zeka atmış! ABD İran savaşında Musk'ın Grok'unu kullanmış4.Amor’dan Brüksel’e yaylım ateşi: “Türkiye’deki sivil toplumu yalnız bırakıyoruz”5.Antalya Büyükşehir'de ANSET depremi büyüyor: Hayali ihaleler ve şüpheli para transferleri dosyada
6.Almanya'ya iş gücü göçünde Türkler ilk üçte7.Almanya sosyal yardım istismarlarına karşı önlem alıyor8.Amor’dan Brüksel’e yaylım ateşi: “Türkiye’deki sivil toplumu yalnız bırakıyoruz”9.Kurban giden dış politika10.AP'den tarihi hamle: Adalet Bakanı Gürlek’e yaptırım metinde kaldı. "Yalçınkaya" vurgusu yeraldı

SAFVET SENİH

CUMA KARAMAN

ERTUĞRUL İNCEKUL

ABDULLAH AYMAZ

ARİF ASALIOĞLU
ÇOK OKUNAN HABERLER












