Real Madrid kupadan ihraç edildi
⏱ Okuma Süresi 1 dk•Yayınlanma Cuma, Aralık 4 2015
Paylaş
X Post
Real Madrid, Cadiz ile oynadığı ve 3-1 kazandığı İspanya Kral Kupası maçının ardından cezalı oyuncu oynattığı için kupadan ihraç edildi.

Real Madrid, Cadiz ile oynadığı İspanya Kral Kupası maçında geçen sezondan cezalı olan oyuncusu Cheryshev'i oynattı. Eflatun beyazlı takım sahadan 3-1 galip ayrılmalarına rağmen hükmen yenik ilan ilan edilerek kupadan ihraç edildi.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.Güven tesis etmek2.Strazburg’da beşincisi yapılan 'Adalet Yürüyüşü'ne uluslararası destek: Avrupalı vekiller ve STK’lar meydanda3.Dünya medyası Strazburg'u konuşuyor: Binlerce kişi hak ihlallerine karşı sokakta4.Fotoğraflarla Adalet Yürüyüşü: Binlerce insan, Avrupa Konseyi’nin önünde ‘adalet’ için ses yükseltti5.Alman Dışişleri’nden vize açıklaması: Türkiye de sorumlu
6.Strazburg’da 5. Adalet Yürüyüşü: Avrupa Konseyi’ne ve AİHM’e mektup; 'Türkiye için Harekete Geç' çağrısı7.TFF maçın iptali için başvuru yaptı: Türkiye-Paraguay maçı yeniden mi oynanacak?8.Messi de var, Süpermen de: 5. Adalet Yürüyüşü'nde sembolik karakterler yer aldı9.Sanatçı Süvari binlerce adalet sevdalısı için Ahmet Kaya şarkıları söyledi10.Beşinci Adalet buluşmasına Avrupa Parlamentosu'ndan güçlü destek geldi

SAFVET SENİH

KEMAL GÜLEN

ERTUĞRUL İNCEKUL

ABDULLAH AYMAZ

KADİR GÜRCAN
ÇOK OKUNAN HABERLER












