MHP’li Yıldız’dan Kaboğlu’na komisyon tepkisi
⏱ Okuma Süresi 2 dk•Yayınlanma Çarşamba, Ağustos 27 2025
Paylaş
X Post
MHP’li Feti Yıldız, İstanbul Barosu Başkanı İbrahim Kaboğlu’nun komisyon toplantısına katılmamasını eleştirerek “Bazı kurumlar meseleyi anlamamış” dedi. Kaboğlu ise son dakika davetini kabul etmediğini belirterek, “Hukuk yoksa barış da olmaz” çıkışı yaptı.
MHP Genel Başkan Yardımcısı Feti Yıldız, İstanbul Barosu Başkanı Prof. Dr. İbrahim Kaboğlu’nun Milli Dayanışma, Kardeşlik ve Demokrasi Komisyonu toplantısına katılmamasını eleştirdi. Yıldız, “Bazı kurumların meseleyi tam olarak anlamadığı görülmektedir” dedi.
Yıldız, sosyal medya hesabından isim vermeden şu paylaşımı yaptı: ”
“Bu sürecin amacı, PKK’nın tüm uzantılarıyla birlikte ön koşulsuz ve kalıcı biçimde silah bırakmasının sağlanmasıdır.
Cumhuriyetimizin ikinci yüzyılında terörün sona erdirilmesi ve milli birliğin sağlam temellere oturtulması hedeflenmektedir.
KABOĞLU: SON DAKİKA DAVET KABUL EDİLEMEZ
Kaboğlu ise toplantıya katılmama gerekçesini açıkladı. Son dakikada sözlü olarak davet edildiklerini belirten Kaboğlu, “Bu denli önemli bir komisyona baroların sembolik değil, planlanmış bir biçimde davet edilmesi gerekirdi” dedi.
Baro Başkanı ayrıca, “Komisyonun adı her ne kadar Milli Dayanışma, Kardeşlik ve Demokrasi olsa da ben ‘Hukuk, Demokrasi ve Barış Komisyonu’ olmalı diyorum. Eğer hukuk yoksa barış sağlanamaz” ifadelerini kullandı.
Yıldız, sosyal medya hesabından isim vermeden şu paylaşımı yaptı: ”
“Bu sürecin amacı, PKK’nın tüm uzantılarıyla birlikte ön koşulsuz ve kalıcı biçimde silah bırakmasının sağlanmasıdır.
Cumhuriyetimizin ikinci yüzyılında terörün sona erdirilmesi ve milli birliğin sağlam temellere oturtulması hedeflenmektedir.
Türk milletinin müşterek vicdanında karşılık bulan barış, kardeşlik, güvenlik ve refah temelinde şiddetten arındırılmış bir gelecek inşa edilecektir.”
Kaboğlu ise toplantıya katılmama gerekçesini açıkladı. Son dakikada sözlü olarak davet edildiklerini belirten Kaboğlu, “Bu denli önemli bir komisyona baroların sembolik değil, planlanmış bir biçimde davet edilmesi gerekirdi” dedi.
Baro Başkanı ayrıca, “Komisyonun adı her ne kadar Milli Dayanışma, Kardeşlik ve Demokrasi olsa da ben ‘Hukuk, Demokrasi ve Barış Komisyonu’ olmalı diyorum. Eğer hukuk yoksa barış sağlanamaz” ifadelerini kullandı.
Bu haberler de ilginizi çekebilir
En Çok Okunanlar
1.TBMM’de güvenlik kontrolü polemiği: Gazetecilere ‘çıplak arama’ iddiası2.CHP’li Kış: Gıda fiyatları 20 yılda 53 kat arttı3.Mühimmat deposunda korkutan patlama: 2 ölü4.Kılıçdaroğlu kurultay kararını verdi: Tarih açıklandı!5.Tavukçulardan sonra Akaryakıtçılar topun ağzında: Kayyım taktiği tutacak mı?
6.Türkiye'de oldu! Siz hiç 1033 yıl ceza aldıktan sonra suçlunun serbest bırakıldığını duydunuz mu?7.İyi Parti'den gelmişti! Ümit Dikbayır CHP'den istifa etti!8.BM raporu İsrail'in soykırım hedefini deşifre etti: 'Çocukları hedef alıyor...'9.Kervan Pastanesi tadilatı mercek altında: Ezgi Apartmanı davasında rekor ceza talebi10.Özel'den Kılıçdaroğlu'na çağrı: 'Bu partinin bu ayıptan derhal kurtulması lazım'

SAFVET SENİH

KEMAL GÜLEN

ERTUĞRUL İNCEKUL

ABDULLAH AYMAZ

KADİR GÜRCAN
ÇOK OKUNAN HABERLER

TBMM’de güvenlik kontrolü polemiği: Gazetecilere ‘...

CHP’li Kış: Gıda fiyatları 20 yılda 53 kat arttı

Mühimmat deposunda korkutan patlama: 2 ölü

Kılıçdaroğlu kurultay kararını verdi: Tarih açıkla...

Tavukçulardan sonra Akaryakıtçılar topun ağzında: ...






